beautybyjohanna

Alla inlägg under augusti 2014

Av Johanna Tapper - 12 augusti 2014 19:11

Hej:)
Idag har jag tagit blodprov och det blev två sår. Jag råder er att inte sminka över era sår. För det gör vissa och det är inte bra för såret. Är det ett blåmärke så kan man men inre när det är öppet licksom. Sen bröt jag en av mina tippar. Vet inte var den är ch blev assur. Vet inte vad jag gjorde för fel:(

Av Johanna Tapper - 8 augusti 2014 20:35

Hej:) har precis gjort tippar. Jag andvände ett dependkit och det var hur enkelt som helst att andvända. Allt står på ett papper. Är nöjd med resultatet eftersom det var första gången :) rekommenderar depend för nybörjare :) den är inte dyr heller (169 kr på kicks)

Av Johanna Tapper - 7 augusti 2014 13:07

Hej:) ledsen att jag varit oaktiv men har varit på semester. Men nu är jag tillbaka. I detta inlägget ska hag skriva om riktiga sminkmärken. Det är viktigare att sminkmärkena är dyrare och man vet att de är bra märken än att man köper en massa billigt smink som inte är bra. Jag har köpt en massa billigt skitsmink som jag antingen inte tål eller som inte ger någon färg eller har något pigment alls. Några kända märken är loreal Paris, maybeline newyork, isadora, maxfactor, depend.
De är inte så dyra heller. Jag tycker även det är viktigt att inte sminket är djurtestat vilket ofta står på förpackningen. Men det beror ju på, bryt du dig inte om det är djurtestat så köp det men jag tycker det är hemskt. Hehe.
Kram

Presentation


Hej:)
Det är jag som har denna bloggen. Hoppas ni tycker den är bra och så, komentera gärna och ställ frågor

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mode

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards